Wintertrainingsschema E&F Jeugd vanaf 28 november
Beste (ouder) E&Fjes,
Voor de E&F jeugd start vanaf woensdag 28 november het winterschema, dan start ook de zaaltraining.

Als club willen we zuinig met de velden om gaan. Zoveel mogelijk trainingen zijn hiervoor verplaatst naar veld 3 & 4.
Op veld 4 komen balken te liggen, waar we zo 4 "zaalvelden" maken en dus met 4 teams tegelijk kunnen trainen.
Er is geprobeerd zo veel mogelijk teams op dezelfde tijd als in het veldschema te laten trainen.
Vooral de 1e jaar E moeten goed in het schema kijken want voor hen wisselen de tijden het meest. Helaas kon dat niet anders.

Omdat er deels in de zaal en deels op het veld getraind wordt, is er een apart schema gemaakt. Zie bijgaand.
Elke week is een andere lijn aan de beurt in de zaal en komen de andere lijnen naar de veldtraining.
De veldtraining bestaat ook weer uit of een balkentraining op veld 4 of  'reguliere' training op veld 3.

We willen voor de winterperiode het trainingsschema voor de Jongste Jeugd in LISA leeg maken om verwarring te voorkomen. Bijgaande planning geldt dus vanaf 28 november.

Houd berichtgeving op de site/LISA app over speelbaarheid van de velden goed in de gaten.

Heel veel plezier en hopelijk kunnen we in de winter ook veel hockey meters maken!

Overigens staat op de site van de KNHB het volgende mbt de competitie indeling:
Het streven is om de indeling en het programma van de districtscompetities rond de volgende data te publiceren:
District Zuid-Holland: 19 november

Misschien leuk om naar toe te gaan zijn de Kampioenschappen zaalhockey
welke op de volgende data plaats vinden:
26 en 27 januari 2019: voorrondes NK A-, B- en C-jeugd
2 februari 2019: NK Zaalhockey 2019 voor de Hoofdklasse en A-, B- en C-jeugd
3 februari 2019: play-offs voor degradatie uit of promotie naar de Hoofdklasse
3 februari 2019: NK Zaalhockey 2019 voor reserveteams

Met vriendelijke groet,

Daan van Koert,
Manager Hockey Technische Zaken,