Update winterschema E&F vanaf maandag 26 november
Aanstaande woensdag 28 november start het winterschema voor de E&F. De F-jeugd start in de zaal. De E-jeugd op reguliere tijden op het veld. Zie het schema in bijlage.
De trainingstijden van het reguliere veldschema zijn bewust uit de app gehaald om verwarring met zaal / gewijzigde winter tijden te voorkomen. Het bijgaande schema is voor de winterperiode leidend.
De vrijdagtraining en keeperstraining vervalt vanaf komende week.

Aangezien het weekend van 1/2 december intensief als inhaalweekend gebruikt gaat worden, kunnen de balken niet al deze week op veld 4 liggen.
Verenigingsmanager Ad de Gruiter gaat samen met Jongens A1 zijn uiterste best doen om ervoor te zorgen dat de balken 3 december op veld 4 liggen, waarvoor grote dank.

De E jeugd krijgt op de reguliere velden hun training op woensdag 28 november (en dus helaas nog niet een deel van de teams met de balken), als het veld het toelaat anders kunnen ze uitwijken naar veld 3 en 4.

Met vriendelijke groet,
Daan van Koert