Vertrek Daan van Koert als Manager HTZ
Daan van Koert heeft net na de herfstvakantie aangegeven met ingang van 1 december te stoppen als HTZ-manager bij Forescate en zijn carrière buiten het hockey voort te zetten.

Na een roerig begin van het seizoen, waarin hij persoonlijk veel opengevallen trainersplekken voor zijn rekening nam, was Daan er samen met de hockeyorganisatie in geslaagd om nagenoeg alle posities in te vullen en een start te maken met het nader invullen van het structurele hockeybeleid voor de komende jaren.

We vonden Daan een aangename en enthousiaste HTZ-manager en betreuren enerzijds zijn beslissing, maar hebben ook begrip voor zijn keuze.
Van zijn kant heeft Daan aangegeven met plezier op Forescate te hebben gewerkt en de club een warm hart toe te dragen.

Het bestuur is in gesprek met HockeyWerkt voor een vervanger, gesprekken met kandidaten zijn of worden gepland en we hopen daar snel over te kunnen berichten.
In de tussentijd werkt de HTZ-organisatie samen met de lijntrainers aan nadere invulling van een duurzame structuur voor de trainingen conform de beleidsplannen.
Door de keuze om per lijn te trainen, krijgen zowel de kader als de breedte teams de aandacht die zij verdienen en wordt tegelijk geïnvesteerd in de opleiding van een nieuwe generatie trainers.

Daan is donderdag 29 november voor het laatst op de club. Gedurende de interim periode vangen we de taken van Daan als volgt zo goed mogelijk op:

* De mailbox [email protected] wordt (tijdelijk) overgedragen en, zei het mogelijk minder frequent, in de gaten gehouden.
* De lijntrainers voor de jeugd zijn bereid en kunnen helpen bij praktische vragen en oplossingen rond de trainingsuren.
* HockeyWerkt levert continuïteit bij de Jongste Jeugd zowel qua veldcoördinatie / lijntrainerschap als in de voorbereiding & distributie van de wekelijkse veldtrainingen.
* HockeyWerkt doet hun uiterste best voor vervanging van Daan voor de teams die tijdelijk door hem worden ingevuld.

We zijn ervan overtuigd dat we met de medewerking, flexibiliteit en begrip van alle leden deze periode goed kunnen overbruggen.

Daan wensen wij veel succes in het verdere verloop van zijn carrière.