Forescate enquête (incl.update ouder-enquête 23/1)

Deze week hebben we aan onze leden en ouders/verzorgers van leden een enquête verstuurd omdat we erg benieuwd zijn naar de meningen over een aantal verenigingszaken.

Op deze wijze krijgen we een nog beter beeld van welke onderwerpen op dit moment goed lopen en welke onderwerpen voor de komende jaren wellicht wat extra aandacht nodig hebben.

We vragen iedereen om de enquête de komende weken in te vullen.
Deze enquête kan volledig anoniem worden ingevuld.

Omdat iedereen binnen de club de vereniging natuurlijk op zijn/haar eigen manier ervaart en niet alle teams dezelfde wensen hebben, hebben we 3 verschillende enquêtes verstuurd met deels verschillende vragen:

1: Een enquête aan onze spelers en speelsters uit D- t/m A jeugd,
en
2: Een aparte enquête aan de ouders/verzorgers van al onze jeugdleden.
en
3: Een enquête aan onze senioren/veteranen/trimmers.

Omdat binnen families e-mailadressen vaak dubbel gebruikt worden kan het voorkomen dat in dezelfde mailbox meerdere enquêtes binnenkomen, maar in de aanhef en de onderwerpregel van de mail proberen we zo duidelijk mogelijk aan te geven voor welke doelgroep de specifieke enquête-link bedoeld is.

Ouders/verzorgers van meerdere Forescate-jeugdleden ontvangen voor elk van de kinderen een ouder-enquête.
Op die manier kan desgewenst een afwijkende mening over verschillende leeftijdscategorieen verwerkt worden.
Als u geen verschillende beleving wilt weergeven dan volstaat uiteraard het invullen van slechts een van de toegezonden enquêtes.

Bij de ouderenquête bleek een technisch probleem met de link naar het invulscherm. Om 21.00 uur hebben we daarom de enquêtemail opnieuw toegestuurd met 2 doorklik mogelijkheden. De doorklik-link onderaan de mail werkt nu gelukkig wel.

We zijn natuurlijk heel benieuwd naar uw mening en danken u alvast voor het invullen,

Bestuur MHC Forescate