Velden afgekeurd (update 30-1-2019) 11.50 uur

Op dit moment zijn  de watervelden 1 en 2 afgekeurd, de velden mogen ook niet worden betreden.
De zandvelden 3 en 4 zijn nog wel bespeelbaar zolang de temperatuur boven 0 blijft EN zolang er geen sneeuw op de velden blijft liggen.

Het is moeilijk om te voorspellen, want de nu vallende sneeuw blijft nog niet liggen maar zodra dat wel het geval is mogen we de velden niet meer betreden.

We willen graag vooruitkijken en niet last minute moeten beslissen, maar de weersverwachtingen en de werkelijke situatie geven geen duidelijkheid waar we nu al een beslissing op kunnen baseren. Het kan goed zijn dat we over een half uur een volledig andere situatie hebben.

We zullen morgenmiddag (en indien nodig ook vanmiddag) een actueel bericht plaatsten, op basis van de actuele situatie op de velden en de weersverwachtingen.

De standaard afspraken blijven uiteraard van toepassing voor deze periodes van afgelastingen:

Als de trainer besluit tot een alternatieve videobespreking binnen, dan zoals altijd aub zelf even goed en vooral TIJDIG met team en clubhuisbeheerders afstemmen, want het clubhuis is in winter meestal gesloten en er zijn werkzaamheden in en rond het clubhuis gaande (we hebben bijvoorbeeld overal deuren en palen en deurposten geverfd).

Ook als er besloten wordt om NIET te trainen of trainingen in te korten, is (zoals altijd) tijdige afstemming met manager HTZ en clubhuisbeheerders van belang (om openen en afsluiten van clubhuis goed te kunnen afstemmen).

Overigens heeft het geen enkele zin om met clubhuis of beheerders te app-en of bellen, de eerste plaats waar de beslissing over bespeelbaarheid van de velden kenbaar gemaakt wordt is altijd hier op de site. Sterker nog, alle telefoontjes en appjes vertragen alleen maar de snelheid waarmee andere leden geinformeerd kunnen worden.

Ad de Gruiter, Verenigingsmanager