Kampioenskansen voor het laatste zaalhockeyweekend

Meerdere teams hadden afgelopen weekend al kans kampioen te worden. Na vele spannende wedstrijden is het team JD2 inderdaad gelukt: en zij zijn Zaalhockey kampioen 2018/2019: gefeliciteerd!

Ook dit weekend zijn er meerdere teams die kampioen kunnen worden:

MB6: Nog steeds spannend: Leiden heeft helaas 2 wedstrijden dik gewonnen. Zij moeten komend weekend beide wedstrijden weer winnen en een positief doelsaldo van +4. Anders is MB6 Kampioen.

JA2: kan dit weekend kampioen worden door beide wedstrijden te winnen.  In De Vliethorst om 15.45 en 17.05.

JB3: Staat gelijk met HDM en 1 punt voor HGC, en iedereen nog 2 wedstrijden te spellen komend weekend: spannend.

Dames 4: heeft nu 2 punten meer dan nr 2 Leiden maar moet dit weekend tegen Leiden: de Kampioenswedstrijd.

MC5: heeft nog 2 wedstrijden te spelen, staat momenteel op 2e plek met maar 1 punten minder en moet nog tegen de koploper. En ook nr 3 HDM kan nog kampioen worden …

JB2: Kan alleen nog kampioen worden als HGC verliest en zij winnen.

JD4: staat gedeelde 1e met Alecto maar met een minder doelsaldo (-9). Komend weekend moeten beiden teams nog 2 wedstrijden maar helaas niet tegen elkaar, alles is dus nog mogelijk.

Komt allen kijken om de teams aan te moedigen!

Met sportieve groet,

Pieter Cuperus