Tweede seniorenfit
Buiten bewegen: gezond en gezellig

Wekelijks kunnen senioren, onder professionele begeleiding van een fysiotherapeut en docent beweegactiviteiten, Sabine van der Weele, buiten bewegen op en rondom de sportvelden van hockeyclub MHC Forescate.

Bewegen en sociale contacten zijn de drijfveren van Seniorenfit

Er worden loopoefeningen gedaan en oefeningen voor bijvoorbeeld knieën, heupen, rug, schouders en nek. Sommige oefeningen worden in spelvorm aangeboden. Na de sportieve activiteit van een klein uurtje, genieten we samen gezellig na met koffie en thee in het clubhuis.

Wegens succes start de tweede seniorenfit vanaf 1 april, elke maandag van 13.00 tot 14.00 uur.

Wij rekenen een eigen bijdrage van € 3,- per les (inclusief koffie en thee), ter plaatse te voldoen middels PIN betaling.
Deelname is wel op eigen risico maar er wordt wel rekening gehouden met uw gezondheid en eventuele beperkingen. Sportieve, gemakkelijke kleding en schoeisel met voldoende grip zijn verplicht.

Kom ook bewegen bij het Buurthuis van de Toekomst. Gezond en gezellig! Wij verwelkomen jullie graag!