Zaalhockey
Nu de herfst haar intrede lijkt te doen, beginnen de eerste hockeyers (en niet te vergeten het natgeregende publiek) al weer te denken aan de zaalcompetitie. Die zal ook dit seizoen zeker gaan plaats vinden. De eerste voorbereidingen zijn inmiddels getroffen.

Vanuit dat oogpunt is het prettig om te kunnen vermelden dat ik een opvolger heb gevonden voor de functie van 'commissaris zaalhockey'.
Desiree en Aernout Cortenbach gaan samen de werkzaamheden verrichten. Fijn dat er ook dit keer weer mensen bereid zijn om een leuke vrijwilligerstaak te gaan vervullen!

Het gangbare e-mailadres voor deze competitie blijft gehandhaafd. De commissaris is bereikbaar via: [email protected] .

Binnenkort zal de eerste informatie over de zaalcompetitie terug te vinden zijn op deze site.

Met vriendelijke groet,

Paul van Pelt