Vriendjes en vriendinnetjes hockeytraining bij de Kabouters en Benjamini’s
Op zondag 7 april organiseren we een training voor vriendjes en vriendinnetjes van Kabouter-& Benjamini’s!

Uiteraard mogen ook kinderen die geïnteresseerd zijn in hockey en die geen vriendje of vriendinnetje bij de Kabouters of Benjamini’s hebben, die dag deelnemen aan deze training.

Door mee te trainen kunnen zij kijken of ze hockey leuk vinden en of zij misschien wel Benjamini-, Kabouter-lid of F-je willen worden van Forescate in het komende seizoen.

Zondag 7 april 2019
Om 9.00 uur aanwezig, kaboutertraining is 9.15-10.00 uur en de Benjamini training is van 9.15-10.30 uur.

Aanmelden:    Kinderen kunnen worden aangemeld voor de training tot woensdag 3 april door een mail te sturen naar                                                                             [email protected] voor de kaboutertraining (groep 1&2 kindjes) en naar [email protected] voor de Benjamini training (groep 3 kindjes) ovv naam en leeftijd

Plaats:              Mixed Hockey Club Forescate, Weddeloop 1 te Voorschoten.

Meenemen:    Sportkleding, sportschoenen, een bitje (verkrijgbaar bij de sportwinkel), een hockeystick en scheenbeschermers.

Vindt jouw vriendje of vriendinnetje het zo leuk dat hij / zij volgend seizoen ook lid wil worden? Dan volgt hieronder meer informatie over aanmelden en lidmaatschap.

Als je geboren hebt tussen  1 oktober 2013 en 30 september 2014, kun je je inschrijven als kabouter-lid. Als je geboren bent tussen 1 oktober 2012 en 30 september 2013 (of iets jonger is, maar wel in groep 3 zit komend schooljaar) kun je je inschrijven als benjamini-lid. En als je geboren bent tussen 1 oktober 2011 en 30 september 2012 (of iets jonger maar nu in groep 3 zit en naar groep 4 gaat komend seizoen) kun je je aanmelden als F-lid.
Als we meer aanmeldingen krijgen dan we kinderen kunnen plaatsen zal er worden geloot. Meer informatie kun je vinden op onze site bij het aannamebeleid. Inschrijven kan alleen via onze website www.mhcforescate.nl.

Let op:  inschrijven als F-, benjamini of kabouter-lid voor het komende seizoen kan tot 1 juni 2019

Tot ziens op het hockeyveld!!

Leti van Bodegom en Marion van Toor

Lijncoördinatoren Benjamini's