Selectiebeleid en indelingen 2019-2020

We zitten midden in de 2e seizoenshelft, maar ondertussen zijn we ook al weer begonnen aan de voorbereidingen voor het komende seizoen 2019-2020.
In de bijlage vindt u de procedure met betrekking tot het selectiebeleid.

Na de competitie, vanaf begin juni 2019, worden er selectieactiviteiten gehouden voor de topteams (=1e teams). Hierover volgt later meer informatie. De teamindelingen 2019-2020 zullen voor eind juni bekend zijn.

We willen hierbij ook alvast een aantal data onder de aandacht brengen.
* De competitie start, volgens de CONCEPT speeldagen kalender van de KNHB, op zaterdag 7 september 2019. Uitzonderingen zijn Landelijk en Super A/B, deze competities starten een week eerder.
* De trainingen van de topteams starten 2 tot 3 weken voor de start van de competitie.

* De trainingen van de overige teams starten 1 à 2 weken voor de start van de competitie, afhankelijk van trainersbeschikbaarheid.

Met vriendelijke groet,

Jan-Geert Vink