Prijswinnaars en Teamwinnaars van de Grote Clubactie opgelet
Op vrijdag 10 mei vindt speciaal voor de volgende teams het gratis Clubeten plaats:
Meisjes D1, Meisjes D2, Meisjes D3, Meisjes D4, Meisjes E2, Meisjes E5, Meisjes E6 en Meisjes E7. Jongens D1, Jongens D2, Jongens E1 en Jongens E5.
Jullie zijn van harte uitgenodigd om samen met je coaches te komen eten op de club omdat jullie als team zoveel loten hebben verkocht!
Aanvang vanaf 18.00 uur. De 2e jaars E-teams kunnen direct uit hun training aanschuiven.
Vanaf 19.15 uur is er een Loterij met leuke prijzen en na het eten is de prijsuitreiking van de individuele prijswinnaars: Feline van de Burg, Robinn Beerta en Madelon Ansink Om 20.15 uur is deze gezellige avond afgelopen.
De volgende verkopers hadden als eerste al de loten uit hun boekje verkocht. Zij hebben een Intersport-bon verdiend: Myrthe Staffhorst, Jade Britt Pardon, Aimee Urlings, Luna Bijl, Britt Steijn, Noortje de Kleijn, Sarah Hendriks, Tessa de Haer, Krista Wijnen, Robinn Beerta, Jasmijn Spijer.

Coaches/managers willen jullie voor maandag 6 mei laten weten met hoeveel personen je komt eten en hoeveel begeleiders er bij zijn: mail dit naar [email protected]

NB De netto opbrengst van de Grote Clubactie is 5886,10 euro. Een prachtig bedrag dat ten goede komt aan onze mooie vereniging.