Trainer/ coach van Dames 1, Robert Noall, tekent bij
Robert Noall tekent bij als trainer/coach van Dames 1. Daarmee bestendigen club en trainer de begeleiding van het eerste damesteam dat tot nu toe een zeer succesvol jaar heeft.

De dames staan met andere teams op punten op een gedeelde 2e plaats in de poule. De laatste weken beloven een spannende strijd om het kampioenschap te worden.

Het bestuur is blij met de contract verlenging van Robert en heeft er vertrouwen in dat de ingeslagen weg het komende seizoen voortgezet kan worden. Naast Dames 1 continueert Robert ook zijn functie als lijntrainer. Hiermee blijft hij ook actief zijn passie, kennis en ervaring inzetten bij het begeleiden en ontwikkelen van trainers en spelers.

Wij wensen Robert veel plezier en succes bij de laatste wedstrijden van dit seizoen en het komende seizoen.

Met vriendelijke groet,

Jan-Geert Vink