Werkzaamheden Verlichting 30 April tot en met 2 Mei 2019

In de aanstaande Mei-vakantie zullen er werkzaamheden aan de LED-verlichting van onze velden plaatsvinden. Omdat het deze week vakantie is en het clubhuis in principe gesloten is verwachten wij dat de overlast beperkt zal zijn.

Om veiligheidsredenen kunnen de velden tijdens het werk niet worden gebruikt. Aanwijzingen op dit vlak moeten zonder discussie en uitstel opgevolgd worden.

Concreet voorzien we nu het volgende:

- Dinsdag 30 april ’19 zullen de werkzaamheden aan de installatie starten en zal er s’avonds geen licht zijn op de velden.
De velden zullen dan naar verwachting wel bruikbaar en waarschijnlijk ook te besproeien zijn.

-Op woensdag 1 endonderdag 2 mei zal aan de elektrische installatie in de masten begonnen worden. Zodra het donker genoeg is, zullen dan op de velden waaraan die dag is gewerkt de afstellingen en metingen uitgevoerd worden.
De betreffende velden zijn dan ook tijdelijk volledig gesloten voor iedereen.

Natuurlijk zijn we afhankelijk van de voortgang van de werkzaamheden en kunnen we natuurlijk nooit een 100% voorspelling doen, maar grofweg moeten we rekening houden met feit dat we op elk van deze 2 dagen slechts 2 van onze 4 velden ter beschikking hebben

In verband met het Sportwayskamp en en onze vaste huurder Smallsteps zullen de twee beschikbare velden overdag volledig in gebruik zijn. Tot 17:00 zijn er dus geen velden beschikbaar. Vanaf 17;00 tot ca. 18:30 kan er hoogstens over 1 veld worden beschikt. Vanaf 18.30 zijn er naar verwachting dan 2 velden vrij.