Opgave trimhockeywedstrijd zondag 2-6-19 vanaf 14.30 u - save the date and bring a friend!

Vanuit de Veteranen-Trim-commissie wordt voorlopig voor de laatste keer de halfjaarlijkse onderlingeTrimwedstrijd(gemixed) georganiseerd.

Dit keer proberen we er een extra feestelijke zomertint aan te geven. De deelnemers horen daarover later meer.

Geef je op en reserveer alvast de datum: zondagmiddag 2 juni 2019 van 15.00 – 16.30 uur.
Verzamelen een half uur voor de wedstrijd, dus om14.30 u!

Na afloop zal er uiteraard weer een gezellige borrel zijn.
Van ieder wordt weer gevraagd een lekker hapje mee te nemen of een rondje bitterballen te kopen bij de bar.
Jullie creatieve happen worden het meest gewaardeerd en het lekkerste en meest avontuurlijke zomerhapje zal extra aandacht krijgen!

Iedereen kan zich vóór24 mei 2019 opgeven, (maar liefst zo spoedig mogelijk !), via een mail naar:   [email protected]

‘Vrienden van’onze trimmers, die ook geïnteresseerd zijn in hockey, zijn van harte welkom. Geef die even extra op bij ondergetekende.

Iedereen die interesse heeft om eens een keer mee te doen kan zich opgeven. Geef het even aan als je geen hockeystick hebt!

Als laatste vraag:
We zijn op zoek naar enthousiastelingen, die volgend jaar een wedstrijdje zouden willen organiseren. Hou je van trimhockey en wil je iets voor de club en de trimmers doen, neem dan even contact op met een van de leden van de trimhockey commissie. Zie de Forescate website voor verdere informatie.

Namens de "Veteranen-Trim-commissie",
Sabine Velders – van de Voort