Teamindelingen Jeugdteams 2019-2020

Met de grootst mogelijke zorg hebben de lijncoördinatoren van de commissies Hockey Technische Zaken zich ingespannen om voor het seizoen 2019-2020 de jeugdteams samen te stellen.

Uit privacyoverwegingen worden de teamindelingen niet publiek geplaatst op de site, maar zijn de bestanden voor leden beschikbaar achter de leden inlog. De lijsten zijn te vinden door na inloggen op www.mhcforescate.nl te kiezen voor de keuzemogelijkheden: club > documenten > hockeytechnisch.

We rekenen erop dat de gegevens vertrouwelijk blijven en niet via andere kanalen verspreid gaan worden. Op de plek waar ze nu te vinden zijn, zijn ze immers gewoon beschikbaar voor alle betrokkenen.

Teamindelingen zijn elk jaar een moeilijke puzzel, omdat we niet alleen graag iedereen een plek in een team willen geven die het beste bij hem/haar past, maar we ook rekening moeten houden met bondsindelingen, richtlijnen, spelersaantallen en veldcapaciteit.

Voor de Jongens A-lijn hebben we helaas moeten besluiten om deze nog niet te publiceren. Alle JA-spelers zijn hierover per mail inmiddels ook geïnformeerd. Uiteraard doen wij onze uiterste best om zo snel mogelijk ook voor deze lijn duidelijkheid te verschaffen.

Alle selecties van de eerste teams worden voor de zomervakantie afgerond. Alle kinderen zijn dus voor de vakantie op de hoogte van het team waarin ze volgend seizoen gaan spelen.

Voor eventuele vragen over de indeling kunt u zich uitsluitend per mail wenden tot de lijncoördinator van uw kind:

meisjes A: [email protected]
meisjes B: [email protected]
meisjes C: [email protected]
meisjes D: [email protected]

jongens A: [email protected]
jongens B: [email protected]
jongens C: [email protected]
jongens D: [email protected]

E-jeugd: [email protected]
F-jeugd: [email protected]

Na ontvangst van de mail zal de desbetreffende lijncoördinator zo snel mogelijk contact opnemen. Mocht dat niet leiden tot een toereikende toelichting, dan is er op dinsdagavond 25 juni 2019 de mogelijkheid om - op afspraak - een persoonlijk gesprek met de lijncoördinator te hebben.

Als u zich voor coaching van een team beschikbaar wilt stellen, verzoeken wij u dat uiterlijk 23 juni 2019 aan de betreffende lijncoördinator per mail kenbaar te maken (zie lijst hierboven).

Met sportieve groet,

Jan-Geert Vink, Noëlle Dijksman (HTZ Junioren)
Michelle Langeveld, Thijs Rottier (HTZ Jongste Jeugd)