Omwisselactie nieuwe shirts laatste mogelijkheid (update 7)
In de afgelopen weken hebben we de omwisselingen gedaan van de Meisjes en Dames shirts ("haaltjes" en te kleine kraagjes).

Voor diegenen die dit omwisselmoment hebben gemist is er nog 1 laatste mogelijkheid:

- Woensdag 19 juni 2019 van 17.15 tot 19.00 in de toegangshal van het clubhuis.

Tegen inlevering van een verkeerd geproduceerd shirt, kan dan ander shirt worden opgehaald.

JONGENS/HEREN-Shirts:
De jongens/Heren shirts zullen na de zomervakantie uit de nieuwe productielijn beschikbaar komen.

In de vakantieperiode zal Indian Maharadja uitgebreid vervolgonderzoek doen naar onze klachten en op basis van die onderzoeksresultaten de nieuwe productie gaan aansturen.

Na de zomervakantie verwachten we met een laatste omwisselingsactie van de Jongens/Heren shirts de hele shirtprocedure echt afgerond te hebben en zal de verkoop gewoon via Intersport weer in de winkel gaan plaatsvinden.