Teamindeling F-jes bekend

Beste F-jes,

Iedereen heeft erg hard getraind de afgelopen woensdagen, we mogen even uitrusten voordat we echte wedstrijdjes gaan spelen. In de herfstvakantie gaan de trainingen niet door en ook de eerste woensdag na de vakantie valt uit, dus geen training voor de F-jes op 27 oktober.

Op zondag 31oktober beginnen we met de onderlinge wedstrijden. In de afgelopen weken is er veel gebeurd:

- jullie zijn allemaal in een team ingedeeld! Dat was een hele puzzel, maar uiteindelijk hebben we leuke teams kunnen maken.

- de coaches zijn ingedeeld bij de teams en komen op donderdag 28 oktober in het clubhuis bij elkaar om het komende seizoen voor te bereiden.

- voor alle ouders is er op de eerste speelzondag een spelleiderochtend (tijdens de wedstrijdjes van 11 tot 12). Aanwezigheid is verplicht, zodat de ouders naderhand weten hoe ze een wedstrijd zo goed mogelijk kunnen begeleiden.

- ook zijn shirts geregeld zodat ieder team straks in een "eigen" kleur zal gaan spelen. De shirts worden gesponsord door Intersport Superstore Leiden terwijl het benodigde drukwerk wordt verzorgd door de El & El Reclamegroep

Nu iedereen in een team is ingedeeld kun je je teamgenoten zien door op deze site met je eigen inlogcode in te loggen. In de linkerkolom zie je dan onder het menukopje "Hockey" de naam van je team staan. Als je dat aanklikt komt in het rechterdeel van je scherm te staan met wie je in het team zit, en wie de coaches zijn.

(Als je geen persoonlijke inlogcode hebt ontvangen, kun je een mailtje sturen naar [email protected] en vragen om een nieuwe code).

We verzamelen zondag 31 oktober om 10.30 in het clubhuis. Zorg ervoor dat je op tijd bent want we hebben deze eerste keer een hoop extra te regelen. Want behalve dat je kennis maakt met je coaches en je teamgenoten, zullen we natuurlijk ook de shirts uitdelen en zal een groepsfoto gemaakt worden.

Tot zondag 31 oktober,

Marten en Kristel