Kom JA1 aanmoedigen aanstaand weekeinde!
Jongens A1 speelt zaterdag een belangrijke derby tegen Roomburg. Kom kijken en aanmoedigen!

JA1 start dit seizoen in de landelijke sub-top. Afgelopen zaterdag hebben we nipt met 1-0 van HBS verloren.
De komende 3 zaterdagen spelen we thuis.

Komende zaterdag 7/9 spelen we om 14.00 uur op veld 1 tegen onze directe concurrent Roomburg.

Wij willen graag dat er van Forescate veel publiek langs de lijn staat, we verwachten ook veel bezoekers uit Leiden die Roomburg aan komen moedigen.

Dus kom voor of na je wedstrijd bij ons kijken en toejuichen, neem je teamgenootjes en ouders vooral ook mee.

Wij gaan onze uiterste best doen om er een mooie pot van te maken en kunnen jullie steun bij deze wedstrijd goed gebruiken,  we krijgen er extra energie van   !!!!

Bedankt ! !
Jongens A1