De Grote Clubactie 2019
Beste Forescateleden en ouders van Forescateleden,

Aanstaande zaterdag 14 september is het weer zo ver. De start van de Grote Clubactie 2019. Natuurlijk doet Forescate ook weer mee. De D en E jeugd gaat weer flink loten verkopen.
Je kan dit jaar ook nog op een andere manier een lot kopen:
Op de bar liggen vanaf zaterdag  bierviltjes van de Grote Clubactie. Hier staat een QR-code op. Op deze manier kunt u ook een lot kopen namens onze mooie hockeyclub. Van ieder verkocht lot gaat er 2,40 euro naar de club!
Seniorenteams en sponsoren opgelet: Jullie kunnen met je team een SUPERLOT aanschaffen. Hiermee koop je voor 150 euro 50 clubloten in een keer. Met elk verkocht SUPERLOT maakt MHC Forescate kans op het Grote Clubfeest t.w.v. 5000 euro! Wil je een superlot kopen, neem contact op met [email protected]
Dit jaar gaat de opbrengst naar allerlei verschillende  trainingsdoeleinden, zodat alle hockeyers er profijt van hebben. Heb je zelf een mooi idee waar de opbrengst naar toe zou moeten gaan, stuur een mail naar clubactie@mhcforescate. Wie weet wordt jouw idee uitgekozen!
We gaan weer voor een record opbrengst!

Voor de lotenverkopers:
Als je als loten verkoper op zaterdag 14 september je hele boekje met alle loten hebt verkocht, het boekje inlevert in de blauwe bus en een mail stuurt naar [email protected], verdien je een Intersportbon van 10 euro.

Als je met je team per persoon minstens 10 loten pp verkoopt, win je als teamprijs gratis clubeten in maart met een gezellige team Bingo met mooie prijzen.
Je mag loten verkopen tot half november. De drie beste loten verkopers krijgen bij het gratis teameten een persoonlijke prijs!
Het is dus zeker de moeite waard om flink te gaan verkopen!
Vragen? Mail naar bovengenoemd mailadres.

Bijlage: Poster GCA_2019_A4.pdf