Nieuwe Grote Clubactie
Hallo Forescateleden en trouwe Forescate aanhangers!

Heeft u al een club lot gekocht van een van de verkopers uit de E en D jeugd?
Nee? Het kan nog steeds.... En het kan ook anders!

Als u niet een van de verkopers treft, pak dan een bierviltje bij de bar weg en met de QR-code op het viltje kan je heel snel en makkelijk een lot kopen!

Van ieder verkocht lot van 3 euro, gaat er 2,40 euro naar de club!
Met het opgehaalde geld kunnen er juist uitgaven gedaan worden voor allerlei mooie hockey doeleinden waar normaal geen budget voor is!
Dus zorg dat je een lot koopt, zodat de opbrengst dit jaar super hoog gaat worden!

Hallo lotenverkopers,

De clubactie is nu alweer drie weken bezig. Nog steeds mag je volop verkopen!
Er zijn op dit moment 37 boekjes ingeleverd en zij hebben met elkaar ruim 2000 euro voor de club opgehaald!

Ben jij klaar met verkopen? Heb je in ieder geval 10 loten verkocht, zodat je mogelijk gratis met je team in maart mag komen clubeten en meedoen met de Bingo? Lever dan je boekje in, in de blauwe brievenbus in het clubhuis.

Ben je nog niet klaar met loten verkopen, want wil jij bij de drie beste lotenverkopers horen zodat je een mooie prijs verdient?
Blijf verkopen. Lege boekjes kan je halen bij de bar in het clubhuis.

De volgende 9 personen hebben een Intersport bon van 10 euro verdiend omdat zij op de eerste verkoopdag een heel boekje hebben verkocht en ingeleverd:
Gefeliciteerd
Mayke Verberg, Eva Vierhout, Fiene Hendriks, Feline van der Burg, Rosalie Oorburg, Max van der Meulen, Gijs den Hollander, Jasmijn Spijer en Myrthe Staffhorst

Je kan nog verkopen tot 14 november!