Jongens C1 kampioen voorcompetitie!

Neem 15 super gemotiveerde jongens die bruisen van energie en 2 net zo gemotiveerde coaches. Wat krijg je dan... Herfstkampioenen!!

Een mix van 1e en 2e jaars C-spelers vormen samen JC1 dit jaar.

Om elkaar nog beter te leren kennen trappen we het seizoen af met een gezellige pizza-avond! De sfeer zit er gelijk goed in!

Het team wordt gecoacht en getraind door Jesper Knoester en Tycho Engelen en teammanager is Annemarie Spijer.

Samen met de jongens trekken ook Jesper en Tycho hun zwembroek aan tijdens een teambuildingsmiddag op "Aquapark Vlietlanden”! Want als je als team lol met elkaar kunt hebben werpt dat zeker ook zijn vruchten af op het veld.

En dat is wel gebleken!

De eerste wedstrijd van het seizoen was super spannend en eindigde in een 2-2 gelijkspel tegen de uiteindelijke nummer 2 Rapid.

De wedstrijden die volgenden heeft JC1 allemaal overtuigend gewonnen met scores die er niet om liegen! Wedstrijden tegen Rijswijk 14-0, Zoetermeer 7-0, HCRB 5-0 en als afsluiter Berkel-Rodenrijs 4-1.

Afgelopen zaterdag heeft JC1 een uit-oefenwedstrijd gespeeld tegen JC1 Zoetermeer, de kampioen van de Subtopklasse. De jongens hebben hier een prachtige score neergezet van 3-2! Het voelt super goed dat we dus ook voor deze klasse zeker niet onder doen!

De coaches en ook de ouders, die iedere week weer in grote getalen langs de lijn staan, zijn enorm trots op de jongens!!