Periodekampioenen, JC2

Met 12 punten uit 5 wedstrijden zijn de boys van Forescate JC2 overtuigend periodekampioen geworden in de 2e klasse.

De laatste wedstrijd was uit tegen het altijd lastige Cartouche.

Na een wat moeizame start (0-1 voor in de rust) wist Forescate in de 2e helft grip op de wedstrijd te krijgen.

Via snelle counters, mooie strafcorners en uitstekend samenspel wist Forescate zijn voorsprong snel uit te bouwen tot 1-4.

Keeper Mels stond zoals altijd op scherp om een aantal doelpogingen van Cartouche tegen te gaan.

Een prachtig resultaat met een nieuw team bestaande uit 1e en 2e jaars C spelers.

De jongens worden enthousiast getraind door Tycho Engelen en Jesper Knoester, coaching is in handen van Sebastiaan Admiraal en Remko Wammes.

Afgelopen zaterdag heeft JC2 een oefenwedstrijd in de 1e klasse gespeeld tegen Ypenburg en met 2-1 gewonnen. Een mooie start van een nieuwe periode in de 1e klasse.