Grote Clubactie, nog heel even...
Nog 5 dagen om je clubloten boekje in te leveren!

Uiterlijk 15 november moeten alle clublotenboekjes binnen zijn, doe nog even je best en lever je boekje in. ieder verkocht lot levert de club 2,40 euro op.

Een nieuwe tussenstand: Er is tot nu toe al maar liefst 5000 euro opgehaald!

De volgende teams mogen na J6E1,J6E2,J6E4,JD1, M8E1 ook gratis komen eten op de club en meedoen met de team bingo met mooie prijzen: Gefeliciteerd, M8E2, M6E5, MD4, MD2 en MD1!

Er zijn een paar teams die er bijna zijn: J8E1, M8E3, J6E3 lever nog een paar boekjes in en jullie kunnen er ook bij zijn!
En voor de overige teams: iedere speler hoeft maar 10 loten te verkopen, boekje in te leveren en jullie kunnen er ook bij zijn!

De nieuwe top drie beste verkopers:
1. Rosalie Oorburg: 88 loten
2. Lieke Richert: 62 loten
3. Eva Vierhout: 58 loten

Mochten er ouders zijn die willen helpen met het invoeren van de loten, stuur een mail naar [email protected], dan zorg ik dat je 10 boekjes krijgt met de instructie hoe je kan invoeren.
Vele handen maken licht werk!