Veldenreiniging
In de komende weken zal er hard gewerkt worden aan het onderhoud en de reiniging van onze velden.

Als het weer dat toestaat hebben we voorlopig de volgende planning:

1. op vrijdag 28 februari zal een chemische primer aangebracht worden in het kader van de algenbestrijding.
Dit zal zoals altijd waarschijnlijk ongemerkt verlopen, maar de sproei-installatie zal op 28 en 29 februari wel buiten gebruik zijn om het middel te kunnen laten werken.

2. op maandag 9 en dinsdag 10 maart zullen dan vervolgens de beide watervelden een intensieve dieptereiniging ondergaan.
Steeds zal gedurende een dag steeds een van de beide velden daardoor niet beschikbaar zijn tot plm 17.00 uur.
Vanwege de werkploegen en hun zware materieel zal het complex vanwege veiligheid overdag op beide dagen ook niet toegankelijk zijn buiten de vastgestelde trainingen.
We verzoeken de zaterdag, zondag en maandag op de velden spelende en trainende teams om de velden en dug outs (ook gastendugout) geheel opgeruimd en schoon achter te laten.

We proberen natuurlijk zo weinig mogelijk overlast te veroorzaken, maar (onder andere afhankelijk van het weer) kunnen de werkzaamheden ook verschoven worden of uitlopen.

Omdat uitlopen van werkzaamheden natuurlijk pas op het allerlaatste moment zal blijken is het niet mogelijk om daar ruim vooraf over te communiceren, dus houdt de site daarover die dagen goed in de gaten. Het kan zijn dat die middagen trainingen vervallen of moeten worden samengevoegd op een veld.
Alvast bedankt voor de medewerking,

Afd. beheer.