Ter nagedachtenis aan Tineke Vrijheid-Lammers

Ons bereikte het bericht van het plotseling overlijden van ons erelid Tineke Vrijheid-Lammers op dinsdag 25 februari. Tineke is 83 jaar oud geworden.

Tineke werd in 2000 door de vereniging benoemd tot erelid wegens haar vele verdiensten voor de vereniging. Tineke is vanaf 1975 tot 2001 actief geweest voor de vereniging. De laatste 16 jaar van haar vrijwilligerswerk heeft zij het wedstrijdsecretariaat gedaan (de laatste jaren alleen nog de senioren, daarvoor tevens de junioren). Ook was Tineke actief achter de bar en altijd een vraagbak voor de leden.

Velen zullen zich Tineke zeker herinneren, ook al kwam zij de laatste jaren steeds minder op de vereniging. Echter, bij bijzondere gelegenheden was Tineke er altijd nog bij.

Bijzonder is ook geweest, dat zij aan heel veel Forescate-leden bijles wiskunde heeft gegeven en zij deed dat met volle overtuiging, net zo als zij dit deed met haar vrijwilligerswerk voor de club.

Forescate herdenkt Tineke met dankbaarheid en respect en haar naam leeft binnen de vereniging voort met de vermelding op het bord met ereleden in het clubhuis.

De familie heeft aan ons aangegeven dat Forescatenaren van harte welkom zijn om afscheid te nemen en Tineke te herdenken tijdens de uitvaart op maandag 2 maart om 10.30 uur bij Algemene Begraafplaats Rosenburgh, Rosenburgherlaan 5, 2252 AX Voorschoten.

Wij wensen haar familie sterkte toe bij het verwerken van dit verlies.

Namens het bestuur,
Martijn Schoonhoven