Joop Looman 30 jaar werkzaam voor Forescate
Maandagochtend 2 maart vierden we dat Joop al dertig jaar actief is in het onderhoud van onze club. Hoewel de meeste leden hem misschien niet kennen is hij achter de schermen een belangrijke waarde voor de club, mede dankzij hem blijven clubhuis en onze mooie velden in goede staat.

Ook valt Joop op door altijd op de fiets naar de club te komen, ondanks een enkele reis van ruim 30 minuten. Een goed voorbeeld dus in deze tijd waar duurzaamheid en gezondheid steeds belangrijker worden.

Omdat Joop niet graag in de belangstelling staat, hebben we zijn jubileum in kleine kring gevierd met koffie en gebak. Uit dankbaarheid voor zijn trouwe dienst kreeg Joop van het bestuur een cheque voor een lang weekendverblijf met zijn echtgenote.