Onthulling borden Vrienden van Forescate

Gisteren zijn de borden van de Vrienden van Forescate onthuld. Symbolisch heeft voorzitter Martijn Schoonhoven het bord ontvangen van de Vrienden o.l.v. Paul Lodewick, Bjorn van der Wal en Marnix Beljaars.

Het grote bord hangt aan de buitenzijde op veld 1 en het kleine bord op het terras.

De Vrienden van Forescate ondersteunen Forescate in de aanschaf van zaken die de vereniging ten goede komt. Zo hebben zij bijvoorbeeld financieel bijgedragen aan de nieuwe muziekinstallatie binnen en rondom het clubhuis en aan een upgrade van het scorebord waardoor deze nu vier kwarten kan tonen.

Bestuurslid Jef Hassefras (faciliteiten & beheer) heeft deze nieuwe muziekinstallatie gisteren officieel in gebruik genomen.

Daarnaast organiseren de Vrienden activiteiten op en rond de club om de samenhang tussen de Vrienden actief te houden. Zie voor meer informatie de nieuwe Vrienden website https://www.vriendenvanforescate.nl.