De Bovelander Hockeykermis voor de E,D en C Jeugd op 15 maart !

Helaas is door de maatregelen in verband met Corona-Virus ook deze activiteit afgelast.

Bovelander & Bovelander verzorgt op zondag 15 maart voor de jeugd van MHC Forescate een geweldig hockey- en spelprogramma,
de "Hockeykermis "!

Op deze manier beginnen we het laatste deel van de competitie feestelijk met een leuke clinic vol hockey en plezier.
Ook geeft ons dat alvast een voorproefje voor de aanstaande Bovelander hockeykampen op MHC Forescate van 28 april t/m 30 april en van 24 t/m 26 augustus 2020.

De clinic is Zondag 15 maart, van 12.30 uur t/m 14.30 uur !
De deelname is gratis.

Dit mag je niet missen, dus schrijf je snel in !

Inschrijven voor dit evenement is zoals altijd heel eenvoudig via LISA (met persoonlijke inlog),
Voor een directe inschrijf-link klik HIER.

Let op:  wel inloggen namens de deelnemende speler (en dus niet als ouder), want alleen leden uit de doelgroep kunnen aanwezigheid bevestigen !