UPDATE 21/4 Forescate activiteiten in verband met Corona virus

Vandaag heeft de minister president in een persconferentie aangekondigd dat enkele beperkingen door de corona-crisis worden opgeheven.

Voor onze sportactiviteiten heeft dat ook gevolgen.
Aan de ene kant mag er op beperkt niveau en onder voorwaarden weer gesport worden, maar de competitie van de KNHB is definitief voorbij.

Voor de jeugd en jongste jeugd is de club aan het kijken hoe we trainingen voor een deel weer kunnen opstarten. De senioren moeten helaas nog langer wachten totdat de overheid ook voor hen de beperkende maatregelen opheft.

De club zal zo snel mogelijk met een plan van aanpak komen om trainingen te kunnen hervatten en de voorwaarden waaronder dat kan plaatsvinden.

We houden iedereen op de hoogte, in eerste instantie via de website en de reguliere communicatie lijnen.

Verder is er informatie te vinden op de website van de KNHB (zie link)