UPDATE 25/4 hockeytrainingen jeugd
Dinsdag 21 april maakte de overheid bekend dat er vanaf woensdag 29 april, onder bepaalde voorwaarden en leeftijdsgroepen, weer gesport mag worden. Helaas betekenen de maatregelen dat het uitspelen van de hockeycompetitie niet meer mogelijk is, dus geen wedstrijden meer dit seizoen.

Toch betekent het niet dat we volgende week weer kunnen beginnen. Om aan de gestelde voorwaarden te kunnen voldoen en een verantwoorde training te kunnen geven heeft de KNHB in samenwerking met NOC*NSF en De Vereniging Sport en Gemeenten (VSG) een protocol opgesteld en gistermiddag gepubliceerd.

De club is, vooruitlopend op het protocol, zelf ook al aan het puzzelen geweest hoe de nieuwe vorm van trainingen gegeven kan worden en bezig geweest met het opstellen van een plan voor brengen en halen van de kinderen. Deze plannen worden nu afgestemd op het opgestelde protocol.

Het streven is dat de trainingen zsm weer opgestart kunnen worden voor bepaalde groepen. Zodra er meer concreet nieuws beschikbaar is zullen we jullie informeren via de bekende kanalen.