Daniel Hulkenberg nieuwe trainer/coach D1

Daniel Hulkenberg wordt met ingang van komend seizoen de nieuwe trainer/coach van Dames 1. Tijdens de voorafgaande gesprekken heeft een afvaardiging van Dames 1 al een eerste kennismaking met hem gehad.

Daniel heeft ruime ervaring als trainer/coach van Dames teams in de 1e en 2e klasse en top jeugd. Afgelopen seizoen had hij Dames 1 van Quick Stick (Heerenveen) onder zijn hoede. Ook is hij leercoach bij de KNHB en technisch directeur jeugd bij MHC Weesp. Deze activiteiten kan hij goed combineren met het trainen/coachen van Dames 1 bij Forescate.

'De visie die de club heeft past goed bij mijn ideeën over hockey. Ik draag dan ook graag een steentje bij aan de ontwikkeling van het Dames 1 team met de bijbehorende doelstelling en zal mij daarvoor 100% inzetten.' aldus Daniel.

Het bestuur van Forescate is blij dat Daniel ons komt versterken. Wij heten hem dan ook van harte welkom en wensen hem veel succes en plezier toe op onze club.