Seizoensovergang doorgevoerd in administratieve systemen

Dit afgelopen weekeinde zijn de teamindelingen voor de jeugdteams bekend gemaakt en zitten we daarmee versneld ook op de overgang naar het seizoen 2020-2021.

Vannacht is daarom ook administratief in LISA en in de financiële administratie de stap naar het nieuwe seizoen gezet.

De seizoensovergang zorgt er ook voor dat de teamindeling op onze persoonlijke pagina’s en in de app te zien zullen zijn, en de teams en teambegeleiding onderling zullen kunnen gaan communiceren.

Let op: De indeling wordt 1 dag na omzetting vaak pas zichtbaar in mobiele app.

Het wedstrijdsecretariaat heeft al een aantal (oefen)wedstrijden voor komend seizoen vastgelegd, en het nieuwe trainingsschema voor komende zomerperiode is in ontwerp, die zullen dus deze week dan ook zodra vastgelegd al zichtbaar zijn voor begeleiders en spelers.