Bardienst en vrijwilligers
Er hebben zich uit deze nieuwe groep 3 ouders aangemeld voor de functie als baroudste, de barcommissie is heel blij met deze versterking!
Zoals jullie weten draait onze club op vrijwilligers en daarom vragen we ook van jullie als F-ouders enige inzet. Iedereen wordt ingezet voor bardienst, dat is 1 of 2 keer per jaar. Normaliter op zondag van kwart over 10 tot 1 uur. Je krijgt daarover vanzelf een mail van de barcommissie.
Verder hebben we van elk team elke week een spelleider nodig, daarvoor ben je ongeveer 4 keer per seizoen aan de beurt als ouder(koppel). Dat is van 11 tot 12, dus bij de wedstrijd van je eigen zoon of dochter.
Tenslotte zetten alle ouders zich gezamelijk in om het ook buiten het veld gezellig te maken, door een keertje samen te eten of een uitje te plannen.
Met zijn allen maken we er vast een sportief en gezellig seizoen van.

Groeten, Marten en Kristel