Nieuws van de bar

Beste leden,

De nieuwe barcommissie, bestaande uit Angelina de Wilde, Sietske van Breda, Simone van Hamond en Yvonne Dugrenier, is dit seizoen met veel enthousiasme en nieuwe ideeën van start gegaan.

Met behoud van het goede zijn verschillende veranderingen doorgevoerd, zoals in het kassa -en voorraad systeem en het assortiment. Voor veel leden al een aanrader: het broodje warme grillworst. Ook de versgebakken appeltaart blijkt in goede aarde te vallen evenals het nieuwe assortiment wijnen. Vorig weekend is gestart met de verkoop van appels; een gezond alternatief voor de zakjes snoep.

Ook heeft de barcommissie de barprijzen, naar aanleiding van de veranderde inkoopprijzen en na een vergelijking met de in de regio bij sportclubs gehanteerde prijzen, aangepast. Binnenkort zullen de nieuwe prijzen doorgevoerd worden.

De barcommissie en het bestuur zijn erg blij dat ook dit seizoen weer een grote groep (ouders van) leden zich bereid heeft verklaard om baroudste te zijn. Dankzij en onder hun bekwame leiding kunnen ieder weekend de verschillende bardiensten op een goede en gezellige manier vervuld worden. Dank daarvoor! Ook goed om te vermelden, is dat het merendeel van de verplichte bardiensten netjes nagekomen wordt, wat veel extra werk en problemen voor de barcommissie voorkomt. Iedereen die al eens een bardienst heeft gedraaid, weet dat de verplichte bardiensten eigenlijk vaak een positieve ervaring zijn, in plaats van een verplichting; een paar drukke maar leuke uren, waarin je de club van een heel andere kant leert kennen en veel nieuwe mensen ontmoet.

De bar is dit seizoen tijdens de competitieweken, naast zaterdag en zondag de gehele dag, ook iedere vrijdagavond vanaf 18:00 uur geopend. Zoals al eerder is gemeld, mag er vanaf dat tijdstip geen zelf meegebrachte drank genuttigd worden.

Ook zal binnenkort een groep leden, de studenten-leden, een barkaart ontvangen met daarop het bartegoed dat deel uitmaakt van het studentenlidmaatschap. Afhankelijk van hun ervaringen met de kaart, evenals de ervaringen van clubs die al langer gebruik maken vaneen dergelijke kaart, zal aan het einde van dit seizoen besloten worden of de barkaart clubbreed ingevoerd zal worden.

Tot zover deze bar-update, wij hopen u/je snel aan of achter de bar te zien!

Mede namens de barcommissie,

Caroline Segeren,