zondag 14 november een mooie wedstrijddag
De zondag begon met nattigheid, maar gelukkig klaarde het weer op voordat de F-jes moesten aantreden. Coaches, spelers en spelleiders vonden elkaar bijtijds en de wedstrijden konden starten. Er werd fanatiek gehockeyed en de trainingen gaan hun vruchten afwerpen, want er werd op veel velden al flink overgespeeld. Veel lachende gezichten, maar ook verbeten koppies want er moest gescoord worden. Na het laatste fluitsignaal werden er netjes handjes geschud en kon iedereen aan de limonade. Goed gedaan allemaal!

Dankzij de nieuwe veldindeling was het voor coaches en kinderen veel makkelijker te organiseren en was het gezelliger. Niet leuk als je kind op de middelste twee veldjes speelt, dat begrijpen we. We zullen ons best doen de teams zoveel mogelijk te laten rouleren, zodat iedereen evenveel kans krijgt zijn kind van dichtbij te bekijken.

groeten Marten en Kristel