G(oed) nieuws
Na een flink aantal weken van kennismaken, voorzichtig proberen en echt trainen, was het woensdagavond de 23e dan eindelijk zo ver voor ons G-team: de eerste echte oefenwedstrijd! Onder leiding van trainer / coach Marie-José van Pelt reisden de zes meiden af naar Hudito om daar de strijd aan te gaan. En dat deden zij met verve. Ondanks de barre weersomstandigheden hebben Rosalie, Aster, Anastasia, Elise, Sophie en Laurien met maar liefst 6 - 5 gewonnen. Een fantastische prestatie waar we als club oprecht trots op zijn.

Nu het team de smaak te pakken heeft, zullen in de nabije toekomst meer wedstrijdjes gespeeld worden. Net als alle andere teams zal het G-team ook een wedstrijd in de zaal gaan spelen en daarnaast zullen ook andere clubs bezocht worden.

Bij Forescate kan het G-team nog spelers gebruiken. Jongens en meisjes (met een verstandelijke beperking) tussen de 10 en 20 jaar die willen hockeyen, kunnen een training meedoen. Op woensdagmiddag staat het team tussen 15 en 16.00 uur op het veld.

Meer informatie kan worden opgevraagd bij Marie-José via het mailadres [email protected]