G-kampioenen!

Ondanks de bittere kou van de afgelopen tijd, heeft ons G-team de kans gehad om drie keer met de balken op veld 2 te oefenen. En dat kwam goed uit, want op zondag 6 februari hebben onze enthousiaste hockeyers hun eerste toernooi in de zaal gespeeld. Gehuld in prachtige nieuwe kleding (gesponsord door Stichting Katapult) togen de dames naar Hudito. Daar werd in 3 poules, tussen de balken, gestreden door verschillende G-teams van allerlei verenigingen.

Natuurlijk was het even wennen. Als je nog niet zo heel lang op hockey zit en dan opeens een echt zaaltoernooi moet spelen, valt dat niet mee. Gelukkig begon de dag met een clinic waarin nog het één en ander over de zaal werd uitgelegd. Elise, Astèr, Sophie, Rosalie, Laurien en Anestasia hebben tijdens de duels zeer dapper stand gehouden. Eén wedstrijd werd jammerlijk verloren, maar de overige drie glorieus gewonnen. Dat resulteerde in een eerste plaats in de poule en dus een beker!

Nadat alle speelsters nog strafballen hadden genomen, werd de dag afgesloten en gingen de dames met hun meegereisde familieleden voldaan naar huis. Dromen over het volgende toernooi…

Forescate is supertrots op haar meiden die nu al zo'n resultaat hebben bereikt. Gefeliciteerd!!