Jeanine Lippens, VRIJWILLIG-CENTRAAL

In deze rubriek wordt elke maand een vrijwilliger voorgesteld zodat de mensen achter Forescate beter bekend worden en om hen op deze manier eens uit de schaduw te halen en in een welverdiend zonnetje te zetten. De eerste twee weken staat het artikel op de voorpagina daarna blijven de artikelen terug te lezen onder ‘Vrijwilligers’ van het keuzemenu.

In maart staat Jeanine Lippens centraal , de vrouw die zonder hockeyervaring toch een team coacht.

Hallo ik ben Jeanine Lippens,  één van de vrijwilligers op hockeyclub

Forescate.

Ik doe al een aantal jaar met veel plezier vrijwilligerswerk bij Forescate.

Ik ben getrouwd met Bart, ook hij is een enthousiaste vrijwilliger.

Verder ben ik moeder van Gijs (C2) en Nienke (E1).

Ik ben (kinder)verpleegkundige. Ik heb bij verschillende organisaties gewerkt. Vanaf 1 februari ben ik werkzaam bij het ROC Leiden.

Vroeger stond ik bij Forescate langs de lijn mijn vriendinnen aan te moedigen.

Ik heb zelf geen hockeyervaring.

Gijs begon een aantal jaren geleden bij Forescate. Nienke is inmiddels ook met veel enthousiasme aan het hockeyen. Ik vind het erg leuk om als coach het team van mijn dochter te ondersteunen. Het is mooi om te zien welke ontwikkeling de meisjes door maken. Verder vind ik een stukje teambuilding ook erg belangrijk.

Het is goed om in welke vorm dan ook iets te betekenen voor de hockeyclub. Een club zoals Forescate kan niet draaien zonder enthousiaste ouders.

Was getekend, Jeanine

Het favorietenlijstje van Jeanine Lippens

M.H.C. Forescate :             De sportclub waar onze kinderen erg enthousiast hockeyen

Website :                          MHC Forescate bekijk ik veel omdat ik coach ben

Eten :                               Frans eten

T.V. programma :              Wie is de MOL

Film :                                Grease

Muziek :                            Franse muziek

Vakantiebestemming :       La France en dit jaar wordt het Italië

Boek :                               Haar naam was Sarah

Krant:                               De Volkskrant

Vrije tijdsbesteding :          lekker koken en leuke dingen doen met Bart en de kinderen

Ik hou van :                      Bart, Gijs en Nienke

Ik heb een hekel aan :       mensen die negatief zijn en oneerlijke mensen

Lacht om :                         gekke en grappige uitspraken van de kinderen

Kracht:                              Teammens en creatief

Motto:                               Carpe diem, PLUK DE DAG

Vrijwilliger-Centraal, omdat: ik hoop dat andere ouders die nog niets doen enthousiast worden van het lezen van VRIJWILLIG CENTRAAL.

Vrijwilliger bij Forescate is echt heel leuk om te doen, je doet het ( in mijn geval) voor de kinderen, die heel veel plezier beleven!