Wij kunnen niet zonder u!
Juist nu we gaan beginnen aan het tweede gedeelte van de competitie, wil ik iedereen bij Forescate - ouders van jeugdleden en en senioren - er nog eens op wijzen dat we als club slecht zonder u kunnen. Als sportvereniging zijn we aangewezen op de inzet van vele vrijwilligers. In veel gevallen gaat dat gelukkig heel erg goed, maar hier en daar kan het nog altijd beter.

Schroom dus niet om kenbaar te maken dat ook u ingezet kan worden voor het uitvoeren van een taak. En wees dan niet bang gelijk vast te zitten in een keuslijf van wekelijkse bezigheden. Er zijn voldoende klusjes die in een lagere frequentie uitgevoerd moeten worden.

Forescate heeft altijd behoefte aan scheidsrechters, baroudsten en functionarissen voor de wedstrijdtafel. Maar ook planners (van scheidsrechters en wedstrijden), leden voor diverse commissies (evenementen, communicatie, etc.) en lijncoördinatoren zijn van harte welkom.

En als het niet direct is, dan misschien wel in het volgend hockeyseizoen. Meldt u dus aan om Forescate als een geoliede machine te laten functioneren. Bestuurs- en commissieleden zijn altijd bereid om u meer informatie te geven over de inhoud van de diverse taken en functies.

Met vriendelijke groet,

Paul van Pelt