Achter de bar of op de EHBO op 15 april?
Op vrijdag 15 april vindt op MHC Forescate één van de voorrondes van het Shell Schoolhockeytoernooi 2011 plaats.
Die dag spelen jongens uit de klassen 1 tot en met 3 van het voortgezet onderwijs hun wedstrijden op onze velden.

Om die dag en de wedstrijden in goede banen te leiden, zijn er inmiddels voldoende scheidsrechters bereid gevonden om hun steentje bij te dragen, maar zijn wij nog naarstig op zoek naar vrijwilligers die de dag, in gezamelijkheid, tot een succes willen en zullen maken. We hebben behoefte aan1 à 2 personen die de bar bezetten en een aantal personen die verantwoordelijk is voor de EHBO-post.

Barmedewerkers dienen lid (of ouder van een lid) van Forescate te zijn, voor EHBO-ers geldt dit niet.

Dus: bent u of kent u iemand die -een deel van de dag- wil meehelpen op vrijdag 15 april, neem dan via e-mail contact op met Caroline Segeren (bestuurslid gastvrijheid en evenementen) of ondergetekende via [email protected].

Met vriendelijke groet,

Paul van Pelt