Echte wedstrijden onder een lentezon
Afgelopen zondag mochten onze F-jes aantreden tegen een heuse tegenstander: LOHC uit Oegstgeest. Het was heel erg spannend maar vooral ook heel erg leuk, zeker ook omdat we echte keepers hadden in de doelen.
Zowel de Croc's als het Dreamteam wonnen na een reuzespannende wedstrijd met een punt verschil. De Dolfijnen wonnen makkelijker en de Haaien en de Leeuwinnen speelden gelijk.
De Grassprietjes, de Wolven en de Ferrari's moesten het onderspit delven maar zij krijgen op 3 april een nieuwe kans.
Ook een zinderende wedstrijd speelden de IJsberen tegen de Leeuwen, na een 3-0 achterstand kwam geel terug en verloor de wedstrijd nipt met 3-4, het gejuich was niet van de lucht. Over 2 weken mogen zij in de uitwedstrijd ook de spanning voelen van een onbekende tegenstander.

Aanstaande zondag normaal programma, dus onderlinge wedstrijdjes.

Groeten Kristel en Marten

Bijlage: Fotoalbum-20-maart-nr2.pdf