Uitnodiging intro-trainingen jongens en meisjes, gr 3

Beste jongens en meisjes van groep 3,

Wil jij een keer kijken wat hockey nou precies is ?

Of wil je het spel gewoon een keertje spelen ?

Ook dit jaar organiseert hockeyclub MHC Forescate weer twee trainingen voor alle kinderen die volgend jaar in groep 4 zitten. Door mee te trainen kun je kijken of je hockey leuk vindt en of je misschien wel F-lid wil worden van Forescate.

Natuurlijk zijn ook de kinderen die zich al hebben opgegeven als nieuw F-lid voor het komende seizoen van harte welkom op deze twee dagen.

De introductietrainingen zullen worden gegeven op woensdag 8 en 15 juni 2011.

Tijd:                Om 16.15 uur aanwezig zijn, training van 16.30 tot 17.30 uur.

Aanmelden:     Voor de trainingen kun je je aanmelden tot 5 juni 2011 door een
                      mail te sturen aan [email protected].

Plaats:            MHC Forescate, Weddeloop 1 te Voorschoten.
Meenemen:     Sportkleding, sportschoenen en een bitje (verkrijgbaar bij de
                      sportwinkel). Indien in bezit: hockeystick en scheenbeschermers.
                      Hockeysticks zijn eventueel ook te leen bij de club.

Wil je lid worden ?

Indien je geboren bent tussen 1 oktober 2003 en 30 september 2004 kun je je inschrijven als F-lid. Ben je net iets jonger, maar ga je na de zomer wel naar groep 4 dan kun je ook lid worden.
Indien we teveel aanmeldingen krijgen, zal worden geloot. Dit gebeurt volgens het aannamebeleid dat je kunt vinden op onze website bij “clubinfo” (reglementen).

De F-leden starten na de zomervakantie met trainen op woensdagmiddag van 16.30 tot 17.30 uur. Vanaf de herfstvakantie tot het einde van het seizoen zullen op zondagochtend ook onderlinge wedstrijden gespeeld gaan worden.

Inschrijven kan alleen via onze website www.mhcforescate.nl. In de linkerkolom is daarvoor speciaal het kopje “lid worden” gemaakt.
Let op: inschrijven als F-lid kan tot en met 20 juni 2011.

Tot ziens op het hockeyveld!!

Namens de F-Lijncoördinatoren:
Marten Bron en Kristel Thomaes