Gratis workshop 'Positief & constructief fluiten' 3 okt

Op maandag 3 oktober organiseren wij een workshop 'Positief & constructief fluiten'.

Deze workshop van de KNHB gaat niet over de spelregels maar over de manier van fluiten en omgaan met spelers en publiek.

De workshop is voor ervaren maar zeker ook voor nog onervaren scheidsrechters. Met o.a. de onderwerpen:
-          omgaan met ouders en coaches langs de lijn;
-          positief en opbouwend fluiten;
-          communiceren met spelers;
-          houding en uitstraling;
-          omgaan met (negatieve)emoties van spelers.

In deze actieve workshop leer je als scheidsrechter hoe je met deze thema's direct op het veld aan de slag kunt. Leren van elkaar, om fluiten nog leuker en beter te maken. Voor meer plezier voor jezelf en voor de spelers.

Meer informatie kunt u lezen als u HIER klikt.

Deze workshop is gratis en toegankelijk voor ouders die regelmatig fluiten. Dus in beginsel niet voor coaches en trainers.
Opgeven via [email protected]. Geef u snel op want er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Deze workshop is eenmalig en vol is vol.

• 19.30 uur ontvangst met koffie of een borrel
  • 20.00 uur aanvang