G-hockey speelt competitie; zaterdag a.s. op Forescate

Zoals veel Forescateleden inmiddels weten, is er sinds enige tijd een G-hockeyteam actief binnen onze vereniging. G-hockey is speciaal bedoeld voor (jonge) mensen met een verstandelijke beperking. Wat echter niet veel mensen weten is dat onze G-hockeyers inmiddels deelnemen aan een heuse competitie. De wedstrijden (op kwart veld) worden in de regio bij diverse clubs die G-hockey aanbieden, gespeeld.

Aanstaande zaterdag, 19 november, is Forescate gastclub en ontvangen wij vijf andere verenigingen. De wedstrijden worden tussen 11.00 en 13.00 uur gespeeld op veld 1. Elke wedstrijd duurt 2x 15 minuten en wordt volgens de normale hockeyregels, met zes tegen zes spelers, gespeeld.

Forescate is er trots op de enige vereniging in de nabije omgeving te zijn die G-hockey aanbiedt en zaterdag gastheer te mogen zijn voor een mooie competitieronde.

Het G-hockeyteam van Forescate wordt gesponsord door Stichting Katapult. Nadere informatie over het G-hockeyteam is te verkrijgen bij de coördinator van de G-hockey, Marie-José van Pelt, via e-mail [email protected].