'50 jaar Musical' FFHT 7 april
Ook dit jaar vindt weer het jaarlijkse familie hockeytoernooi plaats op MHC Forescate.
Dit jaar is het toch even net iets anders.

In verband met het 10e lustrum (klik op 'lustrum' om naar de lustrumsite te gaan) van MHC Forescate wordt het FFHT dit jaar gelijktijdig met de lustrumfeesten gehouden,  op  7 april, dus veel vroeger in het jaar dan gewoonlijk.
Hierdoor is ook de beschikbare ruimte voor het FFHT minder dan we gewend zijn.
Er is dus plaats voor maximaal 16 teams.

Het FFHT is een gezelligheidstoernooi met zelfsamengestelde teams, altijd bestaande uit kinderen EN volwassenen.

Het thema van dit jaar is '50 jaar Musical'.
De inschrijving was voor 29 februari door het inschrijfformulier in de  bijlage  te mailen naar [email protected]

Vermeld bij de inschrijving de naam van jullie team.

De kosten per team zijn € 150,00, dit is inclusief lunch en diner voor 15 personen.

Wij hebben er veel zin in en zijn erg benieuwd naar de musical-creativiteit van de teams.

De volledige uitnodiging vind je hier

Bijlage: inschrijfformulier ffht 20121(1).doc