Het tiende lustrum komt eraan !!
Het 10e lustrum van onze club Forescate komt eraan. Het is nu tijd om u hiervoor te gaan 'opwarmen'.
We gaan, zoals we eerder al lieten weten, het lustrum uitbundig vieren met 50 uur feest.

De lustrumcommissie is inmiddels al druk doende met de organisatie van leuke clinics op vrijdag 6 en zaterdag 7 april; ook voor de oudere jeugd !

Het Forescate Familie Hockeytoernooi vindt dit jaar plaats in het lustrumweekend.
Mooie feesten voor de jeugd vinden plaats op vrijdag 6 april;
voor oud-leden en senioren is er een mooi feest op 7 april.
De grootse lustrumactiviteiten zullen op 8 april afgesloten worden met een heerlijke paasbrunch voor jong en oud.

Kortom, houd allen deze dagen vrij.
Om u verder te informeren over al deze activiteiten zullen wij alle leden komende week informeren per mail. Zo zult u een mail ontvangen over het Forescate Familie Hockeytoernooi op 7 april. Ook zult u per mail een uitgebreid lustrumprogramma ontvangen.

We hebben inmiddels veel adressen van oud-leden gekregen om het 10e lustrumfeest onder de aandacht te brengen. Ook zij zullen komende week op de hoogte worden gesteld. De lijst met oud-leden is zeker niet compleet. Kent u oud-leden die ook van de partij willen zijn ? Dan willen we u vragen dit te mailen naar
[email protected].

Tot slot: houd de lustrumwebsite regelmatig in de gaten ! (Klik op het logo van het lustrum rechtsboven op de Forescatewebsite.)