Aftrap lustrum met vrolijke optocht op vrijdag 6 april
Op vrijdag 6 april starten we het lustrumweekend met een vrolijke optocht vanuit het dorp naar de hockeyclub.

We starten om 17 uur bij de sporthal/brandweer op het Burgemeester van Haarplein en lopen samen met de fanfare naar Forescate.

Alle kinderen van de F-lijn, eerstejaars E en de G-jeugd zijn samen met ouders, broertjes en zusjes van harte welkom om mee te lopen. Aan alle kinderen het verzoek je hockeykleding aan te trekken, dan ziet het hele dorp dat Forescate feest heeft. Versier verder je outfit met toeters, bellen, slingers en feestmutsen want Voorschoten mag zien dat Forescate weet hoe je ´al 50 jaar feest´ viert!

Daarna is er op Forescate voor de kinderen een clinic (vergeet dus je hockeystick niet), voor de ouders is er een feestelijke borrel.
Voor 5 euro p.p. kun je daarna genieten van een buffet dat restaurant de Knip vezorgt. Meld je zo snel mogelijk aan via je coach!

Klik  HIER voor alle activiteiten op de lustrumsite.