10e Forescate-lustrum op 6, 7, en 8 april geslaagd
Het feestweekend ter ere van het 50 jarig bestaan van onze MHC Forescate is alweer ten einde! De 50 uren feest waren een groot succes.

Het tiende lustrum startte vrijdag met een optocht van onze 1e jaars E-, F- en G-jeugd onder muzikale begeleiding van Jong Laurentius, vanaf het oude Forescate-terrein naar ons mooie huidige sportpark.
Na aankomst van deze optocht werd het lustrum met een spektakel en veel publiek geopend. Toespraken, ballonnen, muziek, springkusssens, drankjes; kortom alle feestingredienten waren aanwezig.

Omdat we 50 jaar bestaan, werd er ook 50 uur gefeest.
Op 6, 7 en 8 april waren er voor alle leeftijden allerlei activiteiten, van clinics, het Forescate Familie HockeyToernooi en verschillende avondfeesten tot wedstrijden waarbij reünisten tegen ons huidig Heren en dames 1 hockeyden!

Lees alles over het lustrum op onze lustrumsite. Klik hier voor meer informatie!

De foto's van dit unieke feestweekend zullen zo snel mogelijk hier te zien zijn.

[email protected].