We zijn op zoek naar nieuwe bondsscheidsrechters
Beste collega-scheidsrechters,

Dit seizoen hebben we met een grote groep scheidsrechters vele wedstrijden bij zowel de jeugd als de senioren in goede banen geleid. Ondanks dat we trots mogen zijn op deze prestatie, is het passend krijgen van de planning niet altijd makkelijk geweest. Ook in de toekomst willen we graag de klassen aanwijzen die we dit seizoen aangewezen hebben, en het liefst breiden we het aantal klassen nog uit! Kortom, we zijn op zoek naar nieuwe bondsscheidsrechters.

In september starten we met de volgende BIO opleiding. We hebben inmiddels een aantal aanmeldingen binnen, maar er is ruimte voor meer deelnemers. Graag zelfs!

Om aan de BIO opleiding te mogen beginnen moet men aan een aantal eisen voldoen. Hij/zij:
  • is in het bezit van een geldige clubscheidsrechterskaart;
  • is minimaal 17 jaar oud;
  • heeft enige jaren recente fluitervaring op het niveau:
- Jongens/Meisjes A of;
- Heren/Dames 1 of;
- Heren/Dames reserve 1e klasse.

Ben of ken je iemand die graag bondsscheidsrechter wil worden en aan bovenstaand profiel voldoet? Laat dit dan aan Constantijn Schaap weten. Mocht je twijfelen of je/iemand geschikt bent/is, mail dan gerust ook even om te overleggen.

Cursusdata en tijden zullen later bekend gemaakt worden.
Hartelijke groeten,

Constantijn Schaap