INFO RIJNLANDROUTE

Nog een paar laatste kansen, ook voor MHC Forescate, om onze proteststem te laten horen!

Donderdag 31 mei – Gouden Leeuw – 20.30 uur – van Duivenvoordezaal

Deze avond wil de gemeenteraad met gedeputeerde mevrouw de Bondt praten over de door de gedeputeerde Staten gekozen variant van de Rijnlandroute: de openbak variant langs de Stevenshof en door Voorschoten. Om iedereen de gelegenheid te geven dit overleg bij te wonen, wordt de bijeenkomst weer in de Gouden Leeuw gehouden: komt allen!

Vrijdag 1 juni - Openbare hoorzitting Provinciale Staten – PZH Landschapszaal

Samen met vertegenwoordigers van bewonersverenigingen, van Stichting Behoud Rijnland en vele anderen zal ook het bestuur van onze buren,Voorschoten 97, spreken om duidelijk te maken wat de gevolgen zijn van een open bak door sportpark Adegeest.

Protestwandeling tegen de Rijnlandroute - zondag 3 juni – vanaf 14.00 uur

Zondag 3 juni wordt er met honderden belanghebbenden via twee routes gewandeld om de provincie te laten weten dat we tegen de gemaakte keuze van de Rijnlandroute zijn.

Lees meer info in bijlage.

Bijlage: rijnlandroute.doc